utorak, 25. kolovoza 2015.

SISTERHOOD OF THE WORLD BLOGGERS AWARD

Prije svega zahvaljujem se prekrasnoj Pepe Le Pew girl koja me nominirala :)




Ovaj sestrinski tag ima 10 pitanja na koje je potrebno odgovoriti, potrebno je postaviti 10 novih pitanja i nominirati 5 blogerica :) i poželjno je lajkati blog koji vas je nominirao i staviti logo na svoj blog ... krenimo :)



1. Što te veseli u svakodnevnom životu?
2. Na koji način se opuštaš?
3. Što za tebe predstavlja kozmetika?
4. Što te najviše ljuti?
5. Najdraža kozmetička stvar koju posjeduješ?
6. Voliš li putovati?
7. Najdraži parfem?
8. Što voliš raditi kada vani kiši?
9. Film ili knjiga?
10. Da možeš birati koje zanimanje bi odabrala kao svoje zvanje?


1. Vesele me male stvari i dovoljno mi je kada mi netko kaže lijepu riječ i dan mi je odma ispunjen. Normalno i šoping ima svojih prednosti :)

2. Opuštam se tako da radim ono što volim i ovisno o mom raspoloženju ili svira lagana muzika ili je tišina.

3. Kozmetika je za mene nešto čudesno i zanimljivo, moj bijeg i moje skirvanje :) način za uljepšati si dan :)

4. Najviše me ljuti nečija nezaintereseranost, to mi je nešto najgore.

5. Maskara definitivno :) najvažniji kozmetički proizvod.

6. Da, upoznavanje novih kultura je predivno.

7. Kenzo Jungle mi je što se parfema tiče najdraži :) ... Volim kad parfem traje cijeli dan, a nije ga potrebno puno nanjeti.

8. Volim biti u toplini doma i zamotati se u dekicu.

9. Film, ne volim baš čitati :)

10. Hm, nešto vezano za medicinu, to je traženo i korisno :) 

Blogovi koje ja nominiram su:

1. ONAlove
2. GleeTree92
3. Happy Woman
4. Mala Trubica
5. Happiness is homemade
6. Makeup and other

Eto ja malo više nominirala ali nema veze :)


Moja pitanja su:
1. Koji vam je najdraži parfem?
2. Koje vam je najdraže jelo?
3. Najdraža blogerica?
4.Napišite jednu činjenicu o sebi.
5. Slatko ili slano?
6. Što vas naljuti najviše?
7. Najdraži kozmetički proizvod?
8. Osoba kojoj se najviše divite?
9. Najdraže godišnje doba?
10. Zašto ste otvorile blog?

Do sljedećeg čitanja :)






Nema komentara:

Objavi komentar