utorak, 26. svibnja 2015.

Empties #2 / Prazni proizvodi #2

Hello my dear readers!

Here is new Emptis post, previos one is available here.

So let's begin.


Pozdrav drage!

Evo pišem vam novi post o svojim praznim proizvodima. Prošli post o praznim proizvodima ovdje.

Krenimo!












Himalaya Sensi-Relief
I have sensitive teeth and I have to use tooth paste that are specially made for sensitive teeth.
This tooth paste is all natural, it is litlle stiffer than other tooth pastes. But does the job.

Imam izrazito osjetljive zube i moram koristiti paste za zube koje su namjenjene baš za to. Ova pasta za zube ima prirodne sastojke i malo je kruća nego paste koje inače koristim, ali obavlja posao.

Colgate Max White One
Well, this one was on sale when I bought it. For me nothing special, when I first use it I had a feeling that I put ice in my mouth and my gums were "on fire". My God, and my teeth are not whiter. I'm not going to buy it again.

Ova pasta za zube je kupljena na sniženju. Nije ništa posebno, kada sam je prvi put koristila imala sam osjećaj kao da sam stavila led u usta i desni su me pekle. Grozno nešto, da ne govorim o tome kako mi zubi nisu postali svijetliji.

Vademecum Sensitive
This one was nice surprise, my theet didin't react on cold water and similar things. Very good tooth paste that is affordable.

Ova pasta za zube je bila pravo iznenađenje, super obavlja posao. Zubi mi nisu reagirali na toplo-hladni i slične kombinacije. Super pasta za osjetljive zube koja je cjenovno veoma prihvatljiva.




Bourjois mineral deodorant and Rexona cotton/shower clean
These two are very good. They protect through all day. Very nice mild smell, when I empty my stock, I will buy one of these.

Jako dobri dezodoransi, štite kroz cijeli dan. imaju lijepi blagi miris. Kada potrošim svoje zalihe dezodoransa sigurno kupujem jedan od ova tri.





Palmolive Fresh and volume
Very good shampoo that gives you volume, hair is nice and fluffy. Nice citrus smell. Very easy to use.

Jako dobar šampon, koji daje volumen kosi i kosa nije otežana. Ima lijepi miris citrusa, lako se nanosi i ispire.


Pantene Aqua Light
Good shampoo with "Pantene smell", hair is not heavy and it is easy to manage, to me all Pantene products smell the same. Mild smell that stays in hair for short time.

Dobar šampon koji ima "Pantene miris", meni Pantene proizvodi imaju isti miris. Blagi miris koji ostaje kratko u kosi. Kosa nije "teška" i laka je za oblikovanje.






Mixa Baby Cleansing water
This water is mild and cleans skin very nice. Very practical pump and big bottle. I have the same one in use.

Ova voda je super, lijepo čisti kožu i jako je blaga. Ima praktični pumpicu i dosta veliko pakiranje. Imam istu takvu u upotrebi.

Nivea natural beauty
Very good peeling for facial skin. Good product with that "nivea smell". Skin is clean i refreshed after I use it.

Jako dobar piling za lice, ima "nivea miris". Mene iz nekog razloga određeni mirisi asociraju na određene brendove. Koža je čista i podatna nakon korištenja.






Balea Dusche magischer winter
Review here.

Recenzija ovdje.



Babylove wet tissues

Review here and here.

Recenzija ovdje i ovdje.





Dontodent tooth brush
Currently in use, so review will be soon.

Trenutno ju koristim, uskoro bude recenzija.





Denk-mit mini spray
For bathrooms, very nice winter smell. Just love it, it stays in air for about 1-2 hours.

Za wc-e. Super miris, onako zimski, ostaje dosta dugo u zraku, oko 1-2 sata.






Olynth HA
The best thing ever, when I'm sick and I can't breathe, I just apply this I my nose is clean. Every 8 hours I have to apply it again, but olny when I'm sick. When I'm not sick I don't use them.

Najbolje kapi ikada, ako vam je nos začepljen imate moje tople preporuke. Kada sam bolesna i nemogu disati na nos, samo štrcnem ove kapi u nos i sljedećih 8 sato mogu normalno disati. Kada nisam bolesna ne koristim ih jer onda mi nis nije začepljen.




Candies
Ah calories :) Sweet life

Ah te kalorije, tko ih ne voli nezna što propušta :)





Blink rubber gloves (Muller)
So good and easy to manage, comfortable.

Jako kvalitetne rukavice i udobne za samo 5 kuna.


Tha's all for now

To je sve za sad




What are your empties?
Koji su vaši prazni proizvodi?
































Nema komentara:

Objavi komentar