utorak, 17. ožujka 2015.

The Versatile Blogger Award





Pozdrav drage moje!
Draga Make up Judge (facebook stranica), Make up Judge (blog) me nominirala :) i hvala joj na tome.



Dakle Versatile Blogger Award se daje bloggerima sa kvalitetnim sadržajem i dobrim stilom pisanja :) . Nominirana osoba mora podjeliti 7 činjenica o sebi i tako omogućiti svojim čitateljima da je bolje upoznaju. Također mora još nominirati 15 blogova odnosno bloggerica da naprave to isto.

----------- 7 Činjenica o meni -----------

1. Ne volim tursku kavu, koliko god se trudila zavoliti je, jednostavno mi okus ne paše (ali mi je miris odličan)

2. Nikada nisam bojala kosu

3. Ljevakinja sam

4. U vezi sam 5 godina :)

5. Imam svoje neke faze, najčešća faza je ta kad odem u trgovinu i obavezno kupim šampon.

6. Obožavam krumpir na sve načine pripremljen

7. Volim svojim bližnjima napraviti nešto lijepo i kad vidim sreću na njihovim licima i ja sam sretna.




Nominiram: 



Hvala na čitanju :*

















Nema komentara:

Objavi komentar