srijeda, 11. ožujka 2015.

Fashion New In / Modni noviteti

Hello!

Pozdrav! Kako smo? :)

In this post I'm going to show you my new fashion items. In just few days I bought all of this, but sometimes month can pass by without shopping.

So, let's go!

Pokazati ću vam što sam kupila u kratko vrijeme. Kod mene moje šoping ekspedicije dolaze u valovima, pa se zna desiti da mjesec dana ne kupim ništa i onda 5 dana za redom kupim nešto.
Ovo je taj slučaj :)
Kako sam bila u Zagrebu, nisam mogla propustiti sniženja i parenje očiju, pa sam na nagovor dečka otišla u Arena centar, koji me oduševio. Da se razumijemo Avenue Mall je nešto što se podrazumjeva, a Arena je promjena mala koja je dobro došla :)

Evo krećem, konačno :)






Jacket from New Yorker, it was on sale. Love this simple but cute jacket.

Jakna iz New Yorker-a, koju sam kupila na sniženju, kad sam je vidjela bila je to ljubav na prvi pogled :) . Dečko je isto morao biti oduševljen, jer sam ja cijelo vrijeme govorila jelda je lijepa, baš je super :) ludo žensko :) 




Terranova shirts
Bought on sale, simple for everyday.

Terranova je zakon :) ove dve majice su mi super, za svaki dan dušu dale. Kupljene su na sniženju pa je i to dodatan plus :)





Shoes from Deichmann
I bought these yesterday, for spring walks. Love this color and how comfortable they are.

Kupila ih jučer, super boja i ova kopčica sa strane. Udobne i jednostavne tenisice za svaki dan :)
Živio Deichmann! :) 


Sa čim ste se vi počastile?
What did you bought?

Nema komentara:

Objavi komentar