ponedjeljak, 16. veljače 2015.

Organizing my makeup stuff /Uređenje mog makeup kutka

Hello everybody :)

Pozdrav svima :)

Here is a different post, I will show you how I organized my makeup corner.

Malo drugačiji post u kojem ću vam pokazati kako sam preuredila svoj makeup kutak.

But first, before pictures.

Ali prvo, slike kako je izgledalo prije.






So when I saw what am I dealing with, I wanted to cry. So much stuff and so little space.

Kada sam vidjela koliko toga ima, htjela sam plakati i tot doslovno hehehe. Tako puno stvari, a tako malo mjesta.










When I realized that it won't organize it self, I came up with brilliant idea. Put together makeup stuff that makes sense (to me), so I put eyeshadows in one basket, blushes, bronzers, concealers and powders in other basket, mascaras and liquid foundations in one and lipglosses, lipbalm and lipsticks in one basket.


Shvatila sam da se neće samo složiti, pa sam se dosjetila. Staviti posložiti tako da ima smisla (barem meni), te sam sjenila stavila u jednu košaru, rumenila, bronzere, korektore i pudere u prahu u drugu košaru, maskare i tekuće pudere u treću i sjaila, ruževe i balzame za usne u četvrtu košaru.


When it was finished I was feeling relief. and satisfied with a result.


Kada sam završila bila sam zadovoljna rezultatom i osjetila veliko olakšanje.











How you organize your makeup corner?
Kako ste vi organizirale svoj makeup kutak?





















Nema komentara:

Objavi komentar