četvrtak, 8. siječnja 2015.

Nivea Cocoa indulging body milk - recenzija (review)

Hello everyone!

Here is a post I promised, review of Nivea Cocoa indulging body milk*. I applied to Nivea page to test Nivea Cocoa, and I was lucky enough to get an email where they informed me that I was selected to test it. Shortly the postman brought package, and I was good to go.

Pozdrav svima!

Evo obećane renecije za Nivea Cocoa indulging mlijeko za tijelo*. Prijavila sam se na Nivea stranici za testiranje Nivea mlijeka za tijelo i sreća me pratila, te sam uskoro dobila mail u kojem me obavještavaju kako sam odabrana za testiranje. Ubrzo nakon toga poštar je donio paket sa Nivea mlijekom za tijelo. I bila sam spremna za testiranje. 








Body milk has a nice and firm plastic package (bottle) with hard cap, and buttonhole on bottle is small but enough big to right amount of product to come out.

Mlijeko za tijelo ima lijepu i čvrstu plastičnu ambalažu sa čvrstim poklopcem (čepom), rupica je mala ali i dovoljno velika kako bi željena količina proizvoda izašla iz bočice.






Body milk has medium consistency, but nicely absorbs in to the skin. It hase nice soft smell that reminds me of something that I can't define. It leaves skin moisturized throughout all  day.

Ima srednju konzistenciju, ali se lijepo upija u kožu. Ima lijepi blagi miris koji me na nešto podsjeća ali nikako se nemogu sjetiti na što. Koža je nahranjena kroz cijeli dan.





I have notices that my skin is looking better after 3 weeks of using body milk, especially because my skin was super dry (sometimes I felt like my skin burns). Especially skin on legs, because when I shave them, I have little red dots on legs.

After using Nivea body milk I don't have dots and my skin is smooth and soft. It doesn't leave greasy residue on skin, I just wait 1 minute after applying Nivea body milk.

This is one of my favorite products of 2014 and I will continue to use it.



Primjetila sam nakon 3 tjedna uporabe da mi koža bolje izgleda, pogotovo za to jer sam imala jako suhu koža (koja me znala jako peći). Posebno bolje mi je izgledala koža na nogama, za to što depiliram noge i nakon depilacije su mi se pojavljivale male crvene točkice na nogama.

Nakon uporabe Nivea mlijeka za tijelo nemam te točkice i koža mi je meka i glatka. Ne ostavlja masni trag, ja osobno nakon nanošenja pričekam 1 minutu da se proizvod upije.

Ovo je jedan od mojih favorita za 2014.godinu i nastaviti ću ga i dalje koristiti.






*test product*testni proizvod

Did you tried this body milk or some other?

Da li ste vi probale ovaj proizvod ili neki drugi?

What is you opinion? 

Koje je vaše mišljenje?







Nema komentara:

Objavi komentar