srijeda, 12. studenoga 2014.

Empties - Potrošeni proizvodi studeni 2014


Empties post!
Ovaj post neće biti velik jer nikako da skupim strpljenja pa da skupljam sve prazne proizvode, obično ih odma bacim.

Krenimo.




Ovo su svi prazni proizvodi koji su dočekali slikanje.




Neznam da li se sjećate ali u Dm je prije nekog vremena bila akcija 1+1 gratis na određene prozvode, ja sam između ostalog ulovila ova dva labela. Naravno nisam ih još potrošila ali je ostala prazna ambalaža. Jedan je sa trešnjom, a drugi je sa breskvom. Oba imaju super miris, a detaljnije će te moći čitati u skorašnjoj recenziji.





Ovaj balzam sam relativno brzo potrošila i mogu reći da sam zadovoljna sa njim. Sljedeću kupovinu će pričektati jer imam dosta balzama u zalihama. Recenzija ovdje.







Ovaj čaj sam kupila u Muller-u za nekih 6 kn i mogu reći da mi je dobar. Onako fin i blag, za svaki dan super čaj. Samo ima jedan mali problem koji je više tehničke prirode, a taj je da je deklaracija koja se nalazi na čaju pogrešna. Nisam baš na "ti" sa njemačkim ali neke stvari razumijem. Dakle nalijepljena je deklaracija za Fit+Vital biljni čaj sa listovima zelenog mate, dakle u originalnoj deklaraciji treba pisati " nešto nešto Grun mate" ili tako nešto, ali to ne piše. I također na našoj deklariji piše da ima 12 vrečica čaja sa 1,8 grama čaja, dok čaja po originalnoj deklaraciji ima 12 vrečica sa 2 grama čaja. Nije bit u ta dva grama nego u informaciji koja je netočna.

Čitajte deklaracije na proizvodima!








Ove paste za zube još uvijek koristim, ali moram reći kako me ova Himalaya pasta za zube oduševila pogotov zato jer je od prirodnih sastojaka i cijenom je čak jeftinija od gornje paste koja je isto dobra. Samo što je Himalaya zdravija jer su svi sastojci prirodnog porijekla. Inače ove paste su za osjetljive zube.


Ova mala ekipica se dugo povlačila po mojim policama, i konačno im je došao kraj!
Ova DontoDent vodica za ispiranje je ok i cijenom i kvalitetom, ali sam ja suviše ljena za korštenje.
Ova maska iz Oriflame-a je stajala i stajala i konačno potrošena, maska je ok ništa posebno.
Ovaj gel za tuširanje iz Oriflame-a Let it snow mi je mirisom predivan, ima predivan blagi puderasti miris, a svoj posao odrađuje korektno.
Nivea invisible black n white mi je ok, ali svaki put kad bi ga nanjela ja bi od mirisa iznenada ožednjela, neznam zašto.



I šećer za kraj, ambalaža Dm maramica od 42 paketa. Super su mi te njihove maramice sa raznim printevima :). Omjer cijene i kvalitete mi je ok.

Toliko za sad od mene :*



Koji su vaši prazni proizvodi? Da li gomilate zalihe kao i ja? 






Nema komentara:

Objavi komentar