utorak, 11. studenoga 2014.

Dm: BabyLove zaštitna krema za lice 75ml

Dm Babylove kremu sam prvi put kupila, kako je koristim već neko vrijeme slijedi recenzija.





Prvo što me privuklo na ovoj kremici je curica koja mi djeluje iznenađeno :) ... Prva mi je pomisao bila, baš simpatično. I onako mahinalno sam ju ubacila u košaricu. Krema je dječija ali je mogu koristiti i odrasli sa normalnom i osjetljivom kožom, što je plus. U principu to je zaštitna krema sa bademovim uljem, koja štiti od vjetra, hladnoće i vlage.

Vjerojatno je zato i tako gusta i masna što je dobro pogotovo za hladne dane.


Pakiranje je standardno, a sastav kreme možete vidjeti na slici iznad.
Plus je što ima glicerin u sebi, ali parfem je stvar svake osobe, da li voli ili ne. Meni osobno ne smeta, tako da mi odgovara blagi miris kreme koji meni osobno vuče na kamilicu. Također krema u sebi nema parafinsko ulje i sastojke životinjskog porijekla :) .



Rekla bih da je krema više namjenjena više suhoj i normalnoj nego masnoj koži za svakodnevnu upotrebu.


Lijepo se uupije ali ne treba se stavljati previše jer se onda koža samo sjaji, a to baš ne volimo.
Poklopac je čvrst, čak malo prečvrst jer se dosta mučim dok je otvorim ali je to čak i dobro je nema straha da će se sama otvoriti u torbi :).





Tubica je od 75 ml za cijenu od 13ak kn. Mislim da je omjer cijene i kvalitete u redu, krema radi ono što i piše tako da sam zadovoljna.
Pakiranje je dovoljno malo da stane u torbu, plus baš je lijepo pakiranje :).

Jeste li vi probale kremu? Kakve volite koristiti? I što mislite općenito o Baby proizvodima? :*






Nema komentara:

Objavi komentar